• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
COVID-19 בישראל

ד"ר אלרעי-פרייס: "תהיה היענות גבוהה של ההורים לחיסון הילדים"

לצד מתקפת האיומים עליה שממשיכה ביתר שאת, ראש שירותי בריאות הציבור מבקשת להרגיע: "בישראל לא מזהים עדיין וריאנט חדש המאיים להוביל לעלייה בתחלואה"

ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור. צילום: אוליביה פיטוסי/ פלאש 90

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות ד"ר שרון אלרעי-פרייס עדיין נמצאת תחת מתקפת איומים, "והם רבים ואף ממשיכים ביתר שאת. ובכל זאת, עדיין מדובר בקומץ של אנשים קולניים, פוגעניים ואלימים. אך לכל יתר תשעה מיליון אזרחי ישראל מגיע לשמוע את האמת ממשרד הבריאות ללא כל פחד". את הדברים אמרה הבוקר (א') ד"ר אלרעי-פרייס בראיון לכאן רשת ב'.

גם היא כמו מומחים אחרים שהתראיינו בסוף השבוע אמרה: "למרות העלייה במקדם ההדבקה בישראל, לצד גלי התחלואה בקורונה באירופה, אני לא מודאגת. בישראל לא מזהים עדיין וריאנט חדש המאיים להוביל לעלייה בתחלואה. ההתפרצות המחודשת באירופה היא תוצאה של שילוב בין זן הדלתא לבין דעיכת החיסונים".

להערכתה, "תהיה היענות גבוהה של ההורים לחיסון הילדים. למרות שכרגע הסקרים מראים שרק מחצית מההורים המוכנים לחסן כבר את ילדיהם, נתונים דומים נראו גם לפני חיסון בני הנוער ובפועל ההיענות היתה גבוהה יותר. זה הגיוני שחלק מהאוכלוסיה מתלבט ורוצה יותר נתונים".

עוד מסרה כי החל מהשבוע יקבלו המתחסנים שאלון לגבי תופעות הלוואי שחוו "כדי שמשרד הבריאות יוכל לפקח אחריהן". על תופעות הלוואי הקשורות במחזור החודשי, אמרה: "אנחנו יודעים בוודאות שזה זמני, חולף ואין הפרעה או פגיעה בפוריות".

נושאים קשורים:  ד"ר שרון אלרעי פרייס,  חיסונים,  קורונה,  תופעות לוואי,  סרבני חיסונים,  חדשות,  19-COVID
תגובות