מינויים

מונה סגן מנהל למערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל

ד"ר אמנון איתן נכנס החודש לתפקיד סגן מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל בחיפה וישמש כסגנו של מנהל המערך, פרופ' אבינעם שירן

ד"ר אמנון איתן, סגן מנהל המערך הקרדיולוגי ב"כרמל". צילום: דוברות בית החולים

החודש נכנס לתפקיד סגן מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים כרמל בחיפה, ד"ר אמנון איתן. הוא ישמש כסגנו של מנהל המערך, פרופ' אבינעם שירן.

ד"ר איתן, בן 47, תושב כרם מהר"ל ואב לשלושה ילדים, משמש כמצנתר בכיר ביחידה לצנתורי לב במערך הקרדיולוגי ב"כרמל" ועד לאחרונה שירת כטייס מסוק סער בצה"ל.

בשנת 2007 סיים את לימודי הרפואה בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון בנגב. הוא התמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה ברמב"ם בחיפה ועבר השתלמויות בקרדיולוגיה פולשנית אצל פרופ' Schofer בהמבורג, גרמניה בשנת 2017 וכן במרכז הרפואי כרמל בשנת 2019. לאורך השנים צבר ד"ר איתן ניסיון רב ועשיר בקרדיולוגיה פולשנית בכלל ובצנתור עורקי הלב ומסתמיו בפרט, והשתתף בכתיבת עשרים מאמרי מחקר בחלקם כחוקר ראשי בנושאי קרדיולוגיה פולשנית וטיפול במסתמי הלב.

ד"ר איתן מסר כי "השאיפה שלי היא להגדיל את זמינות מגוון השירותים הרפואיים שאנו נותנים למטופלים שלנו. כיום אנו מבצעים במחלקה כ-2,000 צנתורים בשנה והכוונה שלנו שהחולים לא יצטרכו להמתין יותר מדי ולתת להם את השירות המהיר והטוב ביותר". בנוסף אמר: "המתמחים הם עמוד השדרה של המחלקה, כמו גם מערך הסיעוד המצטיין שלה המהווה חלק מרכזי ונדבך חשוב ביותר במערך הטיפול שלנו".

נושאים קשורים:  מינויים,  חדשות,  ד"ר אמנון איתן,  בית החולים הכרמל,  פרופ' אבינעם שירן,  קרדיולוגיה,  צנתורי לב
תגובות
09.08.2021, 20:07

כל הכבוד, אמנון, בהצלחה!

10.08.2021, 06:21

איש נפלא

06.09.2021, 13:26

איש מקסים
מורה טוב
ורופא מעולה
ישר כוח