חדשות

הערכה: פרופ' חזי לוי יחזור לנהל את בית החולים ברזילי

דיווח ב-ynet: על רקע עומס ולחצים עימם מתמודד מנכ"ל משרד הבריאות, גורמים במערכת הבריאות מעריכים כי לאחר הבחירות יעדיף לחזור ולנהל את בית החולים באשקלון

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, עשוי לשוב לתפקידו כמנהל בית החולים הממשלתי ברזילי באשקלון. כך על פי דיווח הבוקר (ב') של אדיר ינקו ב-ynet.

על פי הדיווח, פרופ' לוי, שנכנס לתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות ביוני האחרון, שוחח בשבועות האחרונים עם כמה ממקורביו והביע בפניהם את הקושי עימו הוא מתמודד "על רקע עומס ולחצים".

גורמים במערכת הבריאות מעריכים כי גם אם שר הבריאות יולי אדלשטיין, שמינה את פרופ' לוי, יישאר בתפקידו לאחר הבחירות הקרובות ויבקש מפרופ' לוי להמשיך לשמש כמנכ"ל משרד הבריאות, הוא יסרב ויעדיף לחזור לנהל את בית החולים באשקלון.

פרופ' לוי שימש בתפקיד מנהל בית החולים משנת 2012. עם המעבר למשרד הבריאות יצא לוי לחל"ת ובפועל יכול לכן לשוב מיידית לתפקידו הקודם. בדיווח צוטט אחד המקורבים, שהסביר כי "תפקיד מנכ"ל משרד הבריאות, במיוחד בעת הזאת, הוא תפקיד כפוי טובה". עם זאת הוסיף: "כל עוד משבר הקורונה נמשך, פרופ' לוי לא יעזוב את התפקיד אבל נראה שאם יתברר שהמשבר לקראת סיומו, יעדיף לשוב ל'ברזילי'".

מטעמו של פרופ' לוי נמסר בתגובה ש"הוא אינו מותש וימשיך באהבה את ביצוע התפקיד הקשה והתובעני".

נושאים קשורים:  פרופ' חזי לוי,  משרד הבריאות,  בית החולים "ברזילי",  שר הבריאות יולי אדלשטיין,  חדשות
תגובות
16.03.2021, 11:44

צודק מאה אחוז. בבית החולים בא לידי ביטוי טוב בהרבה מאשר בפוליטיקה