• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

מנהל חדש ליחידה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי לגליל

ד"ר יואב הופמן נבחר במכרז לתפקיד | מחליף את ד"ר זאב סוניס, שהקים את היחידה לטיפול נמרץ ילדים והיה מנהלה 22 שנה

ד"ר יואב הופמן, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים לגליל נהריה, מטפל בילד חולה לב במסגרת משלחת רופאים לניגריה

מינוי חדש במרכז הרפואי לגליל בנהריה: ד"ר יואב הופמן, ששימש רופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים, נבחר במכרז לתפקיד מנהל היחידה. ד"ר הופמן החליף את ד"ר זאב סוניס, שהקים את היחידה והיה מנהלה במשך 22 שנה, עד פרישתו לגימלאות.

ד"ר הופמן, בן 48 מקרית ביאליק, אב לשלושה, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בשנת 2004. את התמחותו ברפואת ילדים סיים בבית החולים רמב"ם בשנת 2010, ואילו את התמחותו בטיפול נמרץ ילדים עשה ב"שיבא" בתל השומר.

בשנת 2013 הגיע למרכז הרפואי לגליל כרופא בכיר ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. באותה שנה השתתף במשלחת רופאים לניגריה שעסקה בטיפול בילדים שעברו ניתוחי לב. בשנת 2014 ערך השתלמות של שישה חודשים בטיפול נמרץ ילדים בבית החולים לילדים בליון, צרפת.

ד"ר הופמן, בוגר תכנית "מנדל" למנהיגות חינוכית ברפואה, חבר בוועדת התמחות מטעם המועצה המדעית של הר"י ועומד בראש ועדת ההחייאה של המרכז הרפואי. בד בבד הוא מתנדב למילואים זה שנים כרופא ביחידה מובחרת.

בשנים האחרונות טיפל ד"ר הופמן, יחד עם צוות היחידה ובשילוב עם מחלקות נוספות, ב-120 ילדים שהגיעו ממלחמת האזרחים בסוריה, חלקם היו במצב קשה מאוד, תוך הצלת חייהם.

עם מינויו לתפקיד אמר ד"ר הופמן: "היחידה לטיפול נמרץ ילדים תמשיך להוביל בתחומה ולהתפתח, תוך שהיא חורטת על דגלה ערכים כמצוינות, מקצועיות ומתן שירות ברמות גבוהות. אני מבקש להודות לד"ר סוניס, שהקים את היחידה, ניהל אותה במשך שנים והפך אותה למצטיינת בתחומה".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, איחל הצלחה לד"ר הופמן,הודה לד"ר סוניס על עבודתו המסורה והמקצועית במשך שנים רבות ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.

נושאים קשורים:  טיפול נמרץ ילדים,  פרופ' מסעד ברהום,  ד"ר יואב הופמן,  ד"ר זאב סוניס,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה
תגובות