חדשות

בתוך פחות משנה, כירורג בכיר ב"הלל יפה" הציל פעמיים חיי עמיתים

ד"ר יונס עוראווה, מומחה במערך הכירורגי ב"הלל יפה" בחדרה, לא האמין שזה קורה לו: בפעם השנייה ובתוך שמונה חודשים בלבד הוא היה האיש הנכון במקום הנכון והציל חיי קולגות לעבודה

ד"ר יונס ושולמית לוגסי, מנהלת משאבי אנוש ב"הלל יפה". אלמלא הטיפול המקצועי והאנושי של ד"ר יונס, הייתי ככל הנראה מורדמת ומונשמת"

אפילו ד"ר יונס עוראווה, רופא בכיר במערך הכירורגי במרכז הרפואי-ממשלתי הלל יפה בחדרה, לא האמין שזה קורה לו. בפעם השנייה ובתוך שמונה חודשים בלבד,  הוא היה, כמו שאומרים, "האיש הנכון, במקום הנכון ובעיקר בזמן הנכון", כדי להציל חיי עמית מעובדי בית החולים.

בחודש פברואר השנה היה ד"ר יונס עוראווה בחדרו בשיחה עם ד"ר אלכסנדר קורין, מנהל יחידת הטראומה במערך הכירורגי, כאשר האחרון לקה לפתע בדום לב בסיום משמרת בבית החולים. ד"ר יונס ביצע בו החייאה והציל את חייו.

בחודש שעבר הגיע ד"ר עוראווה למחלקת משאבי אנוש בבית החולים לפגישת עבודה. בחדר הסמוך נתקפה שלומית לוגסי, מנהלת מדור משאבי אנוש בתאגיד הבריאות בית החולים, בשיעול טורדני קשה עד כדי קוצר נשימה וחנק. ד"ר יונס זינק לחדרה, פינה אותה מיד לחדר המיון וסייע לצוות הרפואי לחברה למערכת חמצן ואינהלציה. הוא גם ליווה אותה לאורך כל התהליך במיון, כולל קבלת סטרואידים לווריד.

"לאחר שהתאוששתי, סיפרה לוגסי השבוע, "הצוות בחדר המיון אמר שאלמלא הטיפול המקצועי והאנושי של ד"ר יונס, הייתי ככל הנראה מורדמת ומונשמת". היא  אושפזה לשלושה ימים להשגחה ורק השבוע שבה לעבודתה.

נושאים קשורים:  ד"ר יונס עוראווה,  בית החולים הלל יפה,  חדשות
תגובות