מינויים

מונתה מנהלת סיעוד חדשה ל"פדה-פוריה"

מלכה אמר מדמון, ששימשה בעשור האחרון כמרכזת האקרדיטציה, בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני במינהל מערכות בריאות, נבחרה לתפקיד מנהלת הסיעוד

מלכה אמר מדמון, מנהלת הסיעוד במרכז הרפואי פדה-פוריה

מלכה אמר מדמון מונתה למנהלת הסיעוד החדשה במרכז הרפואי פדה-פוריה שליד טבריה. עד כה שימשה אחות אחראית במחלקה הכירורגית ובעשור האחרון כמרכזת האקרדיטציה.  היא החליפה את הלן מלכה-זאבי, שנבחרה כמנהלת הסיעוד בבית החולים לגליל בנהריה.

אמר-מדמון, נשואה ואם לשניים, תושבת הושעיה במועצה האזורית עמק יזרעאל, היא בעלת תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במינהל מערכות בריאות במכללה האקדמית ברמת גן. בימים אלה היא משלימה קורס של משרד הבריאות במדיניות ומינהל.

היא החלה לעבוד במרכז הרפואי פוריה לפני כ-20 שנה, תחילה כאחות אחראית במחלקה הכירורגית ובעשר השנים האחרונות, במסגרת הנהלת הסיעוד, כמרכזת האקרדיטציה - בתפקיד זה נבחרה כעובדת מצטיינת על ידי מנכ"ל משרד הבריאות ב-2014.

"צמחתי והתפתחתי במרכז הרפואי פדה-פוריה וזה אך טבעי לי לרצות להמשיך ולקדם הן את סקטור הסיעוד והן את המרכז הרפואי. בזכות הצוות הסיעודי חדור המטרה, רציני, מיומן, מקצועי ואיכותי, סיימנו את המבדק האחרון בהישג מרשים ואנו משמשים בנושא הזה כמודל חיקוי לבתי החולים הממשלתיים".

בין התכניות של אמר מדמון בתפקידה החדש: העמקת הקשר עם הקהילה ויצירת רבדים חדשים בטיפול הסיעודי. "ברצוני לפתח את גישת הטיפול הממוקדת במטופל ובשיתוף בני משפחתו; להקדיש תשומת לב מיוחדת לאוכלוסיות הזקוקות לנו במיוחד - למשל בעלי מוגבלויות ומטופלים חוסים. אפעל לקידום הפיתוח המקצועי של האחיות, פיקוח קליני במחלקות, אשאף לקדם מסלולי טיפוח מצוינות לדור הבא  ולהמשיך בהכשרת מומחיות קליניות".

נושאים קשורים:  מינוי,  מלכה אמר מדמון,  סיעוד,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות
אנונימי/ת
25.02.2019, 18:16

מה אכפת לנו?עוד אחות שוטמת רופאים ואמונה על אקרדיטציה -תקן מזויף המשיג אותנו במקום לקדם?
האחיות אינן ידידותינו-ואל תשכחו זאת