• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
מינויים

ד"ר דיאנה טשר מונתה למנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים ב"וולפסון"

נוסף על עיסוקה הקליני, ד"ר טשר היא מרצה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב וחברה בוועדה המייעצת למחלות זיהומיות ולחיסונים ובוועדה לביעור הפוליו במשרד הבריאות

ד"ר דיאנה טשר, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות ב"וולפסון"

ד"ר דיאנה טשר, בת 46, מונתה למנהלת היחידה למחלות זיהומיות בילדים במרכז הרפואי וולפסון בחולון. היא מחליפה בתפקיד את פרופ' אלי סומך, שפרש לגימלאות מן השירות הציבורי.

ד"ר טשר היא בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים וסיימה בהצטיינות התמחות ברפואת ילדים ובמחלות זיהומיות ב"וולפסון". בשנים האחרונות שימשה כרופאה בכירה וכיועצת למחלות זיהומיות בחטיבת הילדים של המרכז הרפואי וכרופאת ילדים ויועצת למחלות זיהומיות בקופות החולים מכבי ומאוחדת.

נוסף על עיסוקה הקליני היא מרצה באוניברסיטת תל אביב וזכתה לא אחת להיכלל ברשימת המרצים הטובים ביותר וכמצטיינת דיקאן בהוראה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

בין השנים 2014-2010 כיהנה כחברת ועד החוג הישראלי למחלות זיהומיות בילדים. משנת 2015 מכהנת כחברת ועד החברה הישראלית לפדיאטריה קלינית (חיפ"ק). בנוסף היא חברה פעילה בוועדות משרד הבריאות - הוועדה המייעצת למחלות זיהומיות ולחיסונים ובוועדה לביעור הפוליו.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", בירכה את ד"ר טשר עם כניסתה לתפקידה החדש.

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר דיאנה טשר,  מחלות זיהומיות בילדים,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
28.10.2018, 07:56

ברכות לד"ר דיאנה טשר עם המינוי החדש