חדשות

פרופ' מוטי לורברבוים מונה למנהל המכון לרפואה גרעינית ב"אסף הרופא"

פרופ' לורברבוים מחליף בתפקיד את ד"ר חיים גולן; "רואה בתפקידי ב'אסף הרופא' אתגר גדול ושליחות, עם יכולת לתרומה משמעותית למטופלים ולקהילה"

אסף הרופא (צילום: ויקיפדיה)
המרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר (מקור: ויקיפדיה)

פרופ' מוטי לורברבוים מונה למנהל המכון לרפואה גרעינית במרכז הרפואי "אסף הרופא". הוא החליף בתפקיד את ד"ר חיים גולן.

פרופ' מוטי לורברבוים (צילום: פרטי)

פרופ' לורברבוים שימש עד לאחרונה כמנהל המכון לרפואה גרעינית ב"וולפסון". הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה ירושלים והתמחה ב"קורנל" במדינת ניו יורק. כמו כן, שימש כרופא מומחה בבית החולים "מאונט סיני, בניו יורק. הוא מומחה במיפוי מוח, לצרכי אבחון דמנציה ומחלת פרקינסון, וכתב מאמרים רבים על הדמיית המוח.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר פרופ' לורברבוים: "אני רואה בתפקידי ב'אסף הרופא' אתגר גדול ושליחות, עם יכולת לתרומה משמעותית למטופלים ולקהילה. במכון יש צוות מקצועי מעולה עם תודעת שירות גבוהה למטופלים. אני מתכוון להמשיך להובילו תוך השקעה בטכנולוגיות חדישות והקצאת משאבים נוספים לקיצור התורים לבדיקות הנעשות במכון".

מנהלת "אסף הרופא", ד"ר אסנת לבציון קורח, בירכה את פרופ' לורברבוים עם כניסתו לתפקיד והביעה בטחונה כי הוא "יוביל את המכון לרפואה גרעינית למחוזות חדשים וטובים. בחירתו ממשיכה את רצף הבחירה של מנהלי מכונים ומחלקות חדשים שנכנסו לאחרונה לתפקידיהם. הם מביאים איתם גישה מקצועית ושרותית כאחד".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "אסף הרופא",  פרופ' מוטי לורברבוים,  מינויים
תגובות