• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
חדשות

ד"ר גילה מאירסון מונתה למנהלת המחלקה לרפואה דחופה בילדים ב"וולפסון"

ד"ר מאירסון תחליף את פרופ' אילן דלאל, שעבר לנהל את מחלקת הילדים בבית החולים; מנהלת "וולפסון": "אין לי ספק שד"ר מאירסון תתרום לשירות הניתן אצלנו לילדים המגיעים לבית החולים ולמשפחותיהם"

ד"ר גילה מאירסון (צילום: "וולפסון")

ד"ר גילה מאירסון מונתה למנהלת המחלקה לרפואה דחופה בילדים (מיון) במרכז הרפואי "וולפסון" בחולון. המנהל הקודם של המחלקה, פרופ' אילן דלאל, עבר לנהל את מחלקת הילדים.

מאירסון, 43, נשואה ואם ל-4 ילדים, היא בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. היא התמחתה ברפואת ילדים ב"וולפסון" וכן התמחתה כרופאת ילדים בקהילה. את ההתמחות ברפואה דחופה בילדים עשתה בבית החולים "שיבא". בשנת 2014 שבה ד"ר מאירסון למרכז הרפואי "וולפסון", כרופאה מומחית במחלקה לרפואה דחופה בילדים.

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר מאירסון: "החזון המקצועי האישי שלי כמנהלת מיון ילדים ב'וולפסון' הוא להתמקד במספר תחומים עיקריים. הראשי שבהם: מתן טיפול איכותי, לצד התייחסות למעטפת החיים שבה מצויים הילדים המגיעים למיון. נושאים נוספים הם הקפדה על הכשרת הצוותים הרפואיים והסיעודיים במיון הילדים; הקפדה על מתן טיפול משכך כאב וחרדה לילדים הזקוקים לכך. בנוסף: סיוע בתכנון מיון הילדים החדש - כחלק מן ההיערכות של המרכז הרפואי 'וולפסון' להקמת בית חולים חדש לילדים".

המנהלת בפועל של "וולפסון", ד"ר זהבית זיו-נר, בירכה על מינויה של ד"ר מאירסון וציינה את ניסיונה הרפואי והאנושי שמתאים ביותר לתפקיד. "אין לי ספק שד"ר מאירסון תתרום לשירות הניתן אצלנו לילדים המגיעים לבית החולים ולמשפחותיהם, מתוך תפישת עולם ולפיה המטופל הוא תמיד במרכז וכמובן מתוך גישה לרפואה הקהילתית", אמרה.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר גילה מאירסון,  המרכז הרפואי וולפסון,  מיו ילדים
תגובות
28.07.2017, 14:23

את מקסימה, יופי למיון