• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
פודקאסט

ד"ר גידי שטיין: "רופאים מתעלמים ממעל ל-90% מההתראות שמופיעות במערכות למרשם תרופות"

ד"ר שטיין, רופא בכיר במחלקה פנימית בבילינסון, יזם וחוקר בתחום הביואינפורמטיקה, התראיין ל-DocTalk. ד"ר שטיין הוא היזם מאחורי MedAware, סטארטאפ חדשני למניעת טעויות במתן מרשמים

הילה קורח ומאיה רונן

בתכנית הראשונה של DocTalk, הפודקאסט של הקהילה הרפואית בישראל בהנחיית מאיה רונן והילה קורח, התארח ד"ר גידי שטיין, רופא בכיר ומומחה ברפואה פנימית בבילינסון, חוקר בכיר בתחום הביואינפורמטיקה, בעל טור ב"הארץ" והיזם שמאחורי Medaware, סטארטאפ חדשני למניעת טעויות במתן מרשמים שזכה לאחרונה במענק החדשנות מטעם פורום Reboot.

ד"ר שטיין דיבר בהרחבה על המערכת שפיתח, וטען כי לפי ההערכות "במערכות הקיימות רופאים מתעלמים ממעל ל-90% מההתראות שמופיעות. פשוט לוחצים 'אשר'. אני חושב על המתמחה שלי ב-2 בלילה, לא ישן יומיים, יש 40 חולים במחלקה ו-15 קבלות שצריכות להתקבל - מה הסיכוי שהוא באמת יסתכל על ההתראות האלה?"

בראיון הנרחב דיבר ד"ר שטיין על הפתרונות שהוא מציע, עתיד הרפואה הפנימית, מאבק המתמחים, הטור ב'הארץ' ועוד. בנוסף, חנכנו את פינת המתמחה עם ד"ר עופר אזולאי, שמסכם התמחות א.א.ג בביה"ח "קפלן".

לו"ז האזנה:

3:14 אקטואליה - משבר הדסה מסרב להגמר
8:10 ראיון עם ד"ר גידי שטיין
9:42 מה זה Medaware, איך זה עובד ואילו בעיות הוא פותר לנו
29:15 רפואה פנימית - אתמול, היום ומחר
39:30 מאבק המתמחים
42:15 הטור ב"הארץ"
45:55 פינת המתמחה

האזנה נעימה!

לכל הפרקים של DocTalk

נושאים קשורים:  פודקאסט,  גידי שטיין,  מרשם תרופות,  התראות אלקטרוניות,  בית החולים "בילינסון",  המרכז הרפואי "בילינסון",  doctalk,  רפואה פנימית,  המשבר ב"הדסה",  טכנולוגיה רפואית
תגובות
אנונימי/ת
06.07.2017, 16:00

איזה יופי! תוכנית מעולה

אנונימי/ת
07.07.2017, 20:57

מאד מבטיח! יש למה לצפות