חדשות

פרופ’ עידו וולף מונה למנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי "איכילוב"

פרופ' וולף (49) מחליף בתפקיד את פרופ’ משה ענבר, שפרש לגמלאות; "מטרתנו היא לתת למטופלים טיפול ברמה הטובה ביותר, תוך הטמעת טיפולים חדשניים וטכנולוגיות חדישות"

מנחת בית החולים איכילוב. (מקור: ויקיפדיה)

פרופ’ עידו וולף מונה למנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי "תל אביב-איכילוב" והחל בתפקידו. הוא החליף את פרופ’ משה ענבר, שפרש לגמלאות.

פרופ’ וולף, בן 49, הוא בוגר בית ספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון. הוא התמחה ברפואה פנימית ובאונקולוגיה בבית החולים "שיבא" והשתלם בחקר הסרטן במכון ויצמן ובמרכז הסרטן של אוניברסיטת UCLA. בנוסף, פרופ’ וולף משרת כסא"ל במילואים ועד לא מכבר פיקד על גדוד רפואה.

פרופ' עידו וולף (צילום: "איכילוב")

פרופ' עידו וולף (צילום: "איכילוב")

בית החולים הודיע, כי לפרופ' וולף ניסיון עשיר כרופא וכחוקר בתחום הסרטן. בשנים האחרונות הוא שימש כמנהל המחלקה לאונקולוגיה רפואית ב"איכילוב", בנוסף לתפקידים בכירים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א. הוא גם משמש כיועץ הרפואי של האגודה למלחמה בסרטן. מחקריו של פרופ’ וולף בתחום הסרטן הובילו ומובילים לפיתוח תרופות חדישות כנגד סרטן.

עם כניסתו לתפקידו החדש, אמר אתמול (א') פרופ’ וולף: "אני מודה להנהלת בית החולים על הבעת האמון בי. המערך האונקולוגי באיכילוב הוא מהגדולים בישראל ואף מהמובילים בעולם מבחינת איכות הטיפול. מטרתנו היא לתת למטופלים טיפול ברמה הטובה ביותר, תוך הטמעת טיפולים חדשניים וטכנולוגיות חדישות תוך שיתוף החולים עצמם במחקרים שברובם הם פורצי דרך. במקביל נקפיד לתת את מיטב הטיפול התומך וזאת מתוך הבנה לצרכים המורכבים של החולה האונקולוגי ולמשפחתו ומתוך ראייה של המטופל ומשפחתו במרכז".

הוא הוסיף: "אני מודה לפרופ’ ענבר על תרומתו האדירה ורבת השנים למערך האונקולוגי באיכילוב בפרט, ולאונקולוגיה בישראל בכלל".

פרופ’ רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי, הביע הערכה לפרופ’ וולף: "הוא מהרופאים המצוינים ביותר שיש לנו באיכילוב וחוקר סרטן בעל שם עולמי. המערך האונקולוגי שלנו הוא מערך מוביל בכל קנה מידה. אני סמוך ובטוח שפרופ’ וולף ימשיך להצעיד אותו קדימה לטובת ציבור החולים בישראל". עוד ביקש פרופ’ גמזו להודות לפרופ’ ענבר "על הובלת המערך בעשורים האחרונים. יש לדעת כי פרופ’ ענבר הוא מאבות הטיפול במחלת הסרטן בישראל. הציל לאורך השנים אלפי ואף עשרות אלפי חולים, הקים וקידם דורות של רופאים מצטיינים. כולנו חבים לו רבות על תרומתו האדירה לרפואה בישראל".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' עידו וולף,  פרופ' רוני גמזו,  פרופ' משה ענבר,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות