• יו"ר: פרופ' צחי גרוסמן
  • מזכ"ל: פרופ' יעקב ברקון
  • ועד האיגוד: פרופ' אביב גולדברט
  • ועד האיגוד: ד"ר גילת לבני
  • ועד האיגוד: ד"ר יעקב שכטר
חדשות

מנהלת חדשה למחלקת אף-אוזן-גרון במרכז הרפואי "פוריה" בטבריה

ד"ר סיון גושן, שכיהנה כסגנית מנהל מחלקת אא"ג בבית החולים "מאיר", החליפה בתפקיד את ד"ר נודר ברטל, מייסד המחלקה ומנהלה במשך 30 שנה, שפרש לגמלאות

ד"ר סיוון גושן (צילום: "פורייה")

ד"ר סיון גושן מונתה לתפקיד מנהלת יחידת אף-אוזן-גרון וניתוחי ראש צוואר במרכז הרפואי "פורייה" בטבריה. ד"ר גושן החליפה בתפקיד את ד"ר נודר ברטל, מייסד המחלקה ומנהלה במשך 30 שנה, שפרש לגמלאות.

ד"ר גושן הגיעה ל"פורייה" מהמרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא, בו מילאה בתפקידה האחרון תפקיד של סגנית ומ"מ מנהל מחלקת אף אוזן גרון.

"היה לי חלום לעשות שינוי בחיים, לעבור לגליל ולאתגר עצמי בהבאת רפואה כמו שאני מאמינה בה לפריפריה", אמרה ד"ר גושן

"היה לי חלום לעשות שינוי בחיים, לעבור לגליל ולאתגר עצמי בהבאת רפואה כמו שאני מאמינה בה לפריפריה", אמרה ד"ר גושן אתמול (יום א').  "הרפואה כאן זקוקה לחיזוק. זה אתגר מקצועי עצום ואישית גם הזדמנות נפלאה". בית החולים מסר, כי ד"ר גושן העתיקה את מקום מגוריה לקיבוץ אלומות.

ד"ר גושן סיימה לימודי רפואה בפקולטה באוניברסיטת ת"א, התמחתה בבית החולים מאיר והמשיכה בו במשך 29 שנים.

לתפקידה החדש, הסבירה, היא מביאה תוכניות לטווח ארוך "במטרה לשנות את פניה של יחידת הא.א.ג. וניתוחי ראש ולהרחיב משמעותית את הפעילות הרפואית בה".

"אני מרבה לנתח", הוסיפה, "התחום הספציפי שלי הוא ניתוחי אוזנים, ניתוחי ילדים ואנדוסקופיות של בלוטות הרוק. אם בעבר שיטת הטיפול היתה כריתה של בלוטות הרוק - היום באמצעות אנדוסקופיה ניתן להכניס סיב אופטי דק מאוד, לראות מהי בדיוק הבעיה הרפואית ולטפל בה ללא צורך בניתוח גדול או בהרדמה כללית".

על התוכנית להרחבת מגוון הטיפולים שיינתנו במחלקתה החדשה, אמרה ד"ר גושן, כי בדעתה להביא ליחידה מומחים מבתי חולים במרכז הארץ כדי שיסייעו לצוות המקומי בהרחבת מגוון היצע הטיפולים והשירות הרפואי שיוענק לתושבי הגליל.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "מאיר",  ניתוחים,  גליל,  ד"ר סיון גושן,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות