חדשות

חמישה מינויים חדשים במרכז הרפואי רמב"ם

שני רופאים מונו לתפקידי ניהול בבית החולים ושלושה קודמו לתפקידי מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון

ד"ר דורון נורמן, מנהל מחלקת אורתופדיה ב', מונה למנהל המערך האורתופדי ברמב"ם. ד"ר נורמן מכהן גם כיו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים, והוא מרצה קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון. הוא חבר באגודת AO ומדריך בקורסים בין-לאומיים לטיפול בשברים. עיקר התמחותו היא טיפול בשברים מורכבים של הגפיים התחתונות והעליונות. ד"ר נורמן הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון ויו"ר החברה לטראומה אורתופדית בישראל. בין השאר השתלם בבית החולים האורתופדי האוניברסיטאי בלונדון ( Royal National Orthopedic Hospital Stanmore) והוא גם ממייסדי חברת "אורתוקרט", העוסקת בתכנון ניתוחים אורתופדיים.

[slideshow caption=on]

פרופסור זיו גיל מונה למנהל מחלקת אף אוזן גרון ברמב"ם. הוא הגיע לבית החולים מהמרכז הרפואי תל-אביב.

3 רופאים קודמו לתפקידי מרצה בפקולטה לרפואה:
-ד"ר יהונתן לסיק, רופא בכיר ביחידה לקרדיולוגיה בלתי-פולשנית ומנהל שירות CT ו-MRI של הלב מונה למרצה בכיר בפקולטה. ד"ר לסיק, בוגר בית הספר לרפואה ביוהנסבורג, קיבל תואר ד"ר בהנדסה ביו-רפואית בטכניון. הוא הקים בסוף 2010 יחד עם ד"ר סובחי עאבדי ממכון הרנטגן את שירות MRI לב ברמב"ם - הראשון מסוגו בצפון הארץ. הוא עוסק ב-CT לב ברמה הקלינית והמחקרית, הוא צבר ניסיון רב באקו-קרדיוגרפיה, אקו-דובוטמין ואקו דרך הוושט והוא מרכז את מרפאת מסתמי הלב בבית החולים. תחומי מחקריו העיקריים: תפקוד הלב ופרפוזיה מיו-קרדיאלית.
-ד"ר דב הרשקוביץ מהמכון הפתולוגי מונה למרצה בפקולטה לרפואה.
-ד"ר ארתור קרנר, רופא בכיר ביחידה לקרדיולוגיה התערבותית מונה למרצה קליני בפקולטה. ד"ר קרנר הוא רופא תעופתי בשירות מילואים בצה"ל ויועץ קרדיולוגי במרכז לרפואה וחלל בחיל האוויר. הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון ותחומי מחקריו העיקריים כוללים התערבויות מלעוריות בעורקי התרדמה ואולטרה-סאונד תוך עורקי.

נושאים קשורים:  חדשות,  יהונתן לסיק,  פרופסור זיו גיל,  דורון נורמן,  ארתור קרנר,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  רפואת אף אוזן גרון,  הפקולטה לרפואה בטכניון,  מינויים,  דב הרשקוביץ
תגובות
ד״ר נורמן
01.07.2012, 20:47

קצת חוסר דיוק
אינני יושב ראש ועדת התמחות בבית חולים רמבם כבר מספר שנים. יושבת ראש ועדת התמחות ד״ר אילת רז. כמו כן אני מרצה בכיר קליני בבית הספר לרפואה
תודה על התיקונים
ד''ר נורמן דורון

שלום
02.12.2014, 11:13

דר' נורמן שלום.
אני רוצה לדעת אם אתה מומחה גם לפגיעות כתף כמו דר' ניר הוס ?
במידה וכן, אני מאמין שכן, אני רוצה לדעת אם יש אפשרות לבצע בדיקה פרטית לצורך רופא תעסוקה ?

בברכה,
שלום שלום
תחזור אלי לנייד :
0556608508