חדשות

שש שנים לאחר דו"ח המבקר, הדירקטוריון החדש של "מאוחדת" יתכנס היום

הדירקטריון החדש של הקופה אינו כולל אף אחד מהדירקטורים שכיהנו בה בעבר, לאחר שדו"ח חמור של מבקר המדינה האשים אותם בכשלים כספיים חמורים ובחשד ל"שליחת יד לקופה הציבורית"

סניף קופת חולים מאוחדת בירושלים (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)
סניף קופת חולים מאוחדת בירושלים (צילום: קובי גדעון / פלאש 90)

יותר משש שנים לאחר שפורסם דו"ח מבקר המדינה שהצביע על כשלים כספיים חמורים של חברי דירקטוריון קופת חולים "מאוחדת", בכלל זה חשד לכך ש"שלחו יד לקופה הציבורית" בהיקף של מיליוני שקלים, יתכנס היום הדירקטוריון החדש של הקופה - שאין בו שום חבר שכיהן בדירקטוריון הישן.

בהרכב הדירקטוריון החדש חברים: ד"ר איתן חי-עם, לשעבר מנכ"ל שרד הבריאות, מנהל "אסותא" ו"סורוקה"; ד"ר טוביה חורב, לשעבר סמנכ"ל משרד הבריאות; עו"ד עופרה פרידמן, לשעבר מנכ"לית "נעמת"; מידד גיסין, יו"ר ארגון צרכני הבריאות; השופטת בדימוס חנה שרון; רואות החשבון אורלי גרטי-סרוסי וחנה שטרייכר-ראם; ראש עירית סכנין לשעבר מוסטפה אבו ריא וחיים שושן, לשעבר מנכ"ל "מכבי" ישראל.

מקופת חולים "מאוחדת" נמסר ל"ישראל היום", שדיווח על הכינוס הראשון של הדירקטוריון בהרכבו החדש, כי "מאות הגישו את המועמדות לשמש דירקטורים... מה שמעיד על הבעת האמון בקופה ופועלה ועל רצונם של האישים שנבחרו לקחת חלק בדרכה החדשה".

נושאים קשורים:  חדשות,  קופת חולים מאוחדת,  מבקר המדינה,  דירקטוריון,  "ישראל היום"
תגובות